Od czegoś trzeba zacząć.
Zaczynam serie "Gramy w gry" (to w gry się gra?). Znalazłam w internetach grę o której nie wiem nic. Tak gra wygląda jak się ładuje:
Ekran startowy tak:
Grafika jak na 2015 rok WSPANIAŁA! [sarkazm]
Po kliknięciu "Play" pokazuje się to:
Kliknęłam w "story" i pojawiło się takie coś:
Kiedy kliknę w strzałkę musze iść do "!" kiedy dojdę pokazuje mi się gidze indziej "!". Ale kiedy dojdziemy już do tego pierwszego pokazuje nam się klon i musisz isć szybciej od punktu "!" niż tten klon zdoła pójść do pierwszego. Rozumiecie? Nie? Jak podam na koncu link do gry to zrozumiecie sami. Kolejny poziom
poziom 3:
Nie pokaże już 4 bo to bez sensu. Cóż macie link to gry: [KLIK].
~Mirror
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Hejterów spodka okrutna śmierć!